Το νέο Honda Civic έρχεται για να ανατρέψει τα δεδομένα στην κατηγορία των μικρομεσαίων hatchback.
Οι αποκλειστικές εικόνες αποτυπώνουν με ακρίβεια την μορφή που θα έχει η επόμενη γενιά του ιαπωνικού αυτοκινήτου. Όπως όλα δείχνουν η ιαπωνική φίρμα ποντάρει σ΄ένα πιο έντονο και ρηξικέλευθο σχεδιασμό συγκριτικά με το τρέχον μοντέλο.
Με την Opel να προετοιμάζεται να λανσάρει το νέο κομψό Astra και το νέο Ford Focus να αναμένεται το 2010, o ανταγωνισμός είναι σκληρός, ωστόσο η Honda ξεπέρασε για μια ακόμη φορά τους σχεδιαστικούς φραγμούς δημιουργώντας ένα πραγματικά αξιοπρόσεκτο μοντέλο.
Όπως είχε ειπωθεί, πριν ακόμη την επίσημη πρεμιέρα του OSM στην έκθεση του Λονδίνου, το εν λόγω πρωτότυπο ήταν κάτι παραπάνω από ένα απλό "Open Study Model" όπως ήθελαν οι επίσημες πληροφορίες, καθώς το μπροστινό τμήμα του νέου Civic είναι σχεδόν πανομοιότυπο με αυτό του οικολογικού roadster.
Παρόλα αυτά το νέο hatchback διαθέτει και στοιχεία από το τρέχον μοντέλο, όπως τα ενιαία φώτα στο πίσω μέρος.
Κυριαρχούν ο έντονα γωνιώδης σχεδιασμός των παραθύρων, τα διογκωμένα πίσω φτερά και το σφηνοειδές σχήμα που προσδίδουν στο τρίθυρο μοντέλο sport χαρακτήρα.
Ο σχεδιασμός που παραπέμπει σε coupe στοχεύει στο νεανικό αγοραστικό κοινό που προτιμά την εντυπωσιακή εμφάνιση έναντι της πρακτικότητας. Για του λόγου του αληθές, κυριαρχούν ο έντονα γωνιώδης σχεδιασμός των παραθύρων, τα διογκωμένα πίσω φτερά και το σφηνοειδές σχήμα που προσδίδουν στο τρίθυρο μοντέλο sport χαρακτήρα.
Η Honda ακολουθεί το παράδειγμα της Renault με το Megane, προορίζοντας το τρίθυρο και το πεντάθυρο μοντέλο για διαφορετικό αγοραστικό κοινό , έτσι οι δυο εκδόσεις θα έχουν αρκετές διαφορές μεταξύ τους . Η πεντάθυρη θα έχει πιο οικογενειακό προσανατολισμό, προσφέροντας περισσότερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές. Διαφορετικό, τέλος, θα είναι και το "setup" των αναρτήσεων.
Παρ΄όλες τις διαφορές, πάντως, η γκάμα κινητήρων θα είναι κοινή για τις δύο εκδόσεις ενώ φημολογείται ότι θα διατίθεται και υβριδική έκδοση με απόδοση που θα ξεπερνά τους 150 ίππους και εκπομπές ρύπων, κατώτερες των 120 γρ/χλμ.
Στην πραγματικότητα το νέο Civic θα σηματοδοτήσει μια νέα περίοδο για την Honda, καθώς η ιαπωνική φίρμα επί του παρόντος αναδιαμορφώνει τις εγκαταστάσεις της προκειμένου να προετοιμαστεί για την παραγωγή -σε μεγάλη κλίμακα- υβριδικών μοντέλων.
Όσο για τους θιασώτες των δυναμικών προτάσεων δεν θα μείνουν απογοητευμένοι, καθώς προβλέπεται και έκδοση "Type R", η οποία θα αντλεί ισχύ από τον δίλιτρο i-VTEC κινητήρα της Ηonda.
Οι αποκλειστικές εικόνες αποτυπώνουν με ακρίβεια την μορφή που θα έχει η επόμενη γενιά του ιαπωνικού αυτοκινήτου. Όπως όλα δείχνουν η ιαπωνική φίρμα ποντάρει σ΄ένα πιο έντονο και ρηξικέλευθο σχεδιασμό συγκριτικά με το τρέχον μοντέλο.
Με την Opel να προετοιμάζεται να λανσάρει το νέο κομψό Astra και το νέο Ford Focus να αναμένεται το 2010, o ανταγωνισμός είναι σκληρός, ωστόσο η Honda ξεπέρασε για μια ακόμη φορά τους σχεδιαστικούς φραγμούς δημιουργώντας ένα πραγματικά αξιοπρόσεκτο μοντέλο.
Όπως είχε ειπωθεί, πριν ακόμη την επίσημη πρεμιέρα του OSM στην έκθεση του Λονδίνου, το εν λόγω πρωτότυπο ήταν κάτι παραπάνω από ένα απλό "Open Study Model" όπως ήθελαν οι επίσημες πληροφορίες, καθώς το μπροστινό τμήμα του νέου Civic είναι σχεδόν πανομοιότυπο με αυτό του οικολογικού roadster.
Παρόλα αυτά το νέο hatchback διαθέτει και στοιχεία από το τρέχον μοντέλο, όπως τα ενιαία φώτα στο πίσω μέρος.
Κυριαρχούν ο έντονα γωνιώδης σχεδιασμός των παραθύρων, τα διογκωμένα πίσω φτερά και το σφηνοειδές σχήμα που προσδίδουν στο τρίθυρο μοντέλο sport χαρακτήρα.
Ο σχεδιασμός που παραπέμπει σε coupe στοχεύει στο νεανικό αγοραστικό κοινό που προτιμά την εντυπωσιακή εμφάνιση έναντι της πρακτικότητας. Για του λόγου του αληθές, κυριαρχούν ο έντονα γωνιώδης σχεδιασμός των παραθύρων, τα διογκωμένα πίσω φτερά και το σφηνοειδές σχήμα που προσδίδουν στο τρίθυρο μοντέλο sport χαρακτήρα.
Η Honda ακολουθεί το παράδειγμα της Renault με το Megane, προορίζοντας το τρίθυρο και το πεντάθυρο μοντέλο για διαφορετικό αγοραστικό κοινό , έτσι οι δυο εκδόσεις θα έχουν αρκετές διαφορές μεταξύ τους . Η πεντάθυρη θα έχει πιο οικογενειακό προσανατολισμό, προσφέροντας περισσότερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές. Διαφορετικό, τέλος, θα είναι και το "setup" των αναρτήσεων.
Παρ΄όλες τις διαφορές, πάντως, η γκάμα κινητήρων θα είναι κοινή για τις δύο εκδόσεις ενώ φημολογείται ότι θα διατίθεται και υβριδική έκδοση με απόδοση που θα ξεπερνά τους 150 ίππους και εκπομπές ρύπων, κατώτερες των 120 γρ/χλμ.
Στην πραγματικότητα το νέο Civic θα σηματοδοτήσει μια νέα περίοδο για την Honda, καθώς η ιαπωνική φίρμα επί του παρόντος αναδιαμορφώνει τις εγκαταστάσεις της προκειμένου να προετοιμαστεί για την παραγωγή -σε μεγάλη κλίμακα- υβριδικών μοντέλων.
Όσο για τους θιασώτες των δυναμικών προτάσεων δεν θα μείνουν απογοητευμένοι, καθώς προβλέπεται και έκδοση "Type R", η οποία θα αντλεί ισχύ από τον δίλιτρο i-VTEC κινητήρα της Ηonda.
No comments:
Post a Comment